Saturday 19 January 2013

Smells like winter


(kurtka H&M, szalik Tesco, torba River Island)

Wczoraj spadł u nas śnieg i przed ostatnią lekcją zamknęli nam szkołę, a BBC nagrywało ten piękny widok w mieście, więc jeżeli ktoś ogląda angielskie wiadomości to może mógł mnie tam zobaczyć..W każdym bądź razie przedstawiam wam nową odsłonę mnie..:) Postanowiłam, że czas, aby coś w sobie zmienić. Nie wiem czy Wam się spodoba, ale uważam, że zmiana wyszła mi na lepsze, ponieważ moje włosy są teraz o wiele zdrowsze, a ja, choć czuję się odrobinę inaczej to myślę, że do twarzy mi w brązie. Zapodziałam niestety gdzieś moją ukochną czapkę z H&M, która dawała mi tyle ciepła, że nawet sobie nie wyobrażacie. 


Macie rodzeństwo? Bo ja mam, starszego brata, starszą siostrę, oraz bliźniaczkę. Ta ostatnia jest moim kompanem, druhem życia codziennego - najlepszą przyjaciółką! Spędzam z nią tyle czasu, że jestem w stanie napisać o niej grubą książkę- pełną cudownych momentów biografię. Przedszkole, szkołę, oraz początki edukacji angielskiej zawsze spędzałyśmy razem, więc nigdy nie czułam się samotna. Zawsze miałam kogoś z kim mogłam porozmawiać, wyżalić się, a nawet wypłakać. Ona jest ze mną pomimo wad, humorów i mojego 'czernego charakterku', a ja jestem przy niej-dla niej. Oczywiście kłótnie są domeną dnia codziennego, ale one pozwalają nam kształtować nasze charaktery i odnaleźć się w 'dorosłym' życiu, które zbliża się wielkimi krokami. Nie umiem nawet powiedzieć jak wyglądałoby życie bez niej. Z resztą rodzeństwa nie mam, aż tak bliskiego kontaktu, co nie oznacza, że nie mam go w ogóle. Wydaje mi się, że im większa różnica wiekowa między ludźmi, tym gorszy kontakt z nimi posiadamy. Moje starsze rodzeństwo ma już praktycznie swoje własne rodziny, domy, a my wciąż nie wiemy kim chcemy zostać w przyszłości. Myślę, że posiadanie takiej siostry to super sprawa - nie zamieniłabym się z nikim innym- czasami chciałabym tylko, abyśmy były do siebie podobne....


(kurtka New Look,szlik Pumpkie, getry ebay, buty shoezone, torebka RI)

3 comments:

  1. słyszałam że te zelki sa niedobre, nie jadłam, więc nie będę oceniać ;d

    fajnie !

    ReplyDelete
    Replies
    1. niektóre są pyszne, a innymi się pluje, więc dużo śmiechu bo nie wiemy na jaką trafimy :)

      Delete
  2. Masz świetną fryzurę. Zima to moja ulubiona pora roku, wiec na mrozy nie narzekam ;).

    ReplyDelete